Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

JAG ÄR KÄR...!

Av Joiz & Fabbi - 26 februari 2009 15:53

I linkin park's låt "Leave out all the rest" :D <3 Haha,där lurade jag er allt xDJa du,vad har hänt idag? För det mesta har jag slappat,varit ute med sallybanan.Fast hon ville inte gå för att det va så blött ute -.- Sen skulle jag chatta med mina älsklingar men internetet la av -.- Så jag fick dampryck ^^ Joizan du får ta och skriva ett inlägg snart ! :P Annars kommer man tro att det här är min blogg xD Det här blir ett ganska kort inlägg eftersom att

 det inte har hänt så mkt idag,menmen ibland e det så :(

 Skriver nog mer ikväll !

KISSES F

 
 
Joizan

Joizan

26 februari 2009 18:09

Jag bloggar sen ^^ Om ett år ungefär xD

http://jojolovehorse.bloggagratis.se

 
tina

tina

27 februari 2009 07:42

då säger jag att jag faktiskt älskar leave out all the rest

http://twilightsaga.bloggagratis.se

 
anni

anni

27 februari 2009 19:47

Haha!^^

http://sevencutegirls.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joiz & Fabbi - 22 september 2010 09:31

Jey, Joiz och Fabbi är tillbaka! Det är 1,5 år sen vi skrev här sist. Mycket har förändrats, Fabbi har dött och Joiz är blind. Haha, fast... Ne. Allt är mycket fint och vi mår prima. Just nu har vi bild, men vi satt och googlade och helt plötsligt ...

Av Joiz & Fabbi - 3 april 2009 22:29

Jaha, har har man ju inte bloggat på typ 2000 år eller nått sånt. Väldigt ledsen och ber om ursäkt. Den senaste tiden har det väl hänt ganska mycket. Checka min blogg www.joiz.bloggplatsen.se och kolla vad jag haft för mig!  Ska bli lite mer akt...

Av Joiz & Fabbi - 2 april 2009 14:38

tja alla, fööööööööörlåååååååååååt för att vi inte uppdaterat på ett tag,men ingen har orkat eller haft tid :/ Men jag lovar att vi ska förbättra oss. Kan väll börja med att berätta att vi slutade 11.20 idag för att alla typ skulle ha utvecklingssamt...

Av Joiz & Fabbi - 17 mars 2009 10:45

Jag får ryck ! Bdb funkar inte ! Men men,ska ha lektion nu,så vi ses ! <33...

Av Joiz & Fabbi - 16 mars 2009 16:39

OMG! Ingen har ju bloggat här på typ en vecka!!  Panik  :P  Hehe, imorse hörde jag fiskmåsar... Det betyder att våren är påväg har jag bestämt  xD  Fiskmåsar är fan balla. Jag har matat en fiskmåsunge, slå det om du kan! Och min brorsa blev nästan at...

Ovido - Quiz & Flashcards