Alla inlägg under mars 2009

Av Joiz & Fabbi - 17 mars 2009 10:45

Jag får ryck ! Bdb funkar inte ! Men men,ska ha lektion nu,så vi ses ! <33

Av Joiz & Fabbi - 16 mars 2009 16:39

OMG! Ingen har ju bloggat här på typ en vecka!!  Panik  :P  Hehe, imorse hörde jag fiskmåsar... Det betyder att våren är påväg har jag bestämt  xD  Fiskmåsar är fan balla. Jag har matat en fiskmåsunge, slå det om du kan! Och min brorsa blev nästan attackerad av en fiskmås, fast han sprutade vatten på den med vattenslangen  :/  Det var inte schysst tycker lilla jag. men nog om fiskmåsar över till sporten  xD  Nee, jag drev... Är nog lite flummig just nu  ^^  Idag slutade vi 13.30  :D  Very niiiice, niiiice, niiice. Vi började med en samling i matsalen med alla sexor och sjuor om våra utvecklingsamtal som vi ska hålla själva tillsammans med våra föräldrar  -.-  Sen hade vi en lektion med vår mentor och sedan NO. Hade lunch klockan 12.25 (fett sent!) och sista lektionen hade vi mentorstid och vi fick våra omdömen. Men nu ska jag dra och bädda rent sängen innan pappa dampar och kanske sätta upp lite affischer... See ya later aligator!


// Joizan


Av Joiz & Fabbi - 10 mars 2009 17:37

Tja... Det var ett tag sen jag bloggade här sist. Men nu är jag här  ^^  Idag har jag vart hemma. Pluggat matte och SO  -.-  Annars har jag laddat ner lite låtar och sånt. Igår var det tråk i skolan. Fast vi slutade 13.40 istället för 14.35  :)  Vi fick tillbaka våra engelska prov oxå. Hade 87/100. Det var bra  :P  Efter skolan var jag i centrum en liten stund med Wiam och Fabbi. Dom har byggt om och man blir fett förvirrad  :S  Sen i helgen red jag som vanligt på lördan. Hade Kavalano och han var lite seg. Men sen fick jag ett spö. Och i söndags var jag med Matilda. Vi hade skojsigt och gick till stinsen och åt glass. Orkar inte störa er mer nu så vi ses väl nångång  :P


// Joizan

;)

Av Joiz & Fabbi - 7 mars 2009 18:12

Nu finns även videon på Matilda thä morottskärare på Youtube,


ENJOY ! ;)




Av Joiz & Fabbi - 6 mars 2009 18:48

Tjabba dabba på dej ! :D Nu är det lilla fabbi som skriver.Idag hade vi friluftsdag och vi åkte skridskor på vallen. Det va typ bara 8 pers som åkte skridskor så det va asniiice :) Klockan 11.20 drog vi hem för ingen orkade va kvar till klockan 1 :D Så jag drog hem,rastade sally,åt, bytte om och sen drog jag till stinsen med matilda,saddi och joizan :D vi hade askul :)


 

Här kommer ett klipp från idag på vallen ! ^^ :


Original Video - More videos at TinyPic
Av Joiz & Fabbi - 5 mars 2009 12:07

Tja, sitter just nu i korridoren med Saddi, Niki, Mathilda, Fabbi och Hanna. Vi är väldigt sociala  ^^  Alla sitter och datanördar. Mathilda gör IQ-test och hade nyss garvanfall... Vi har extra matte typ nu. Ska nog gå på den fast glömde matteboken hemma  :/  Vi slutar halv 4 idag och sen ska jag och Fabbi till Stinsen och jag ska köpa Converse  :D  Är fett glad. men vi börjar nu, bye bye.


Av Joiz & Fabbi - 4 mars 2009 13:52

Tjaa!

Vi har data med håkan å-.- Det är så jävla tråååk ! -.- Vi ska skriva om nån data grejsimojs -.- Måste dra,håkan kmr !

Av Joiz & Fabbi - 2 mars 2009 12:55

Just nu sitter jag i svenska/tyska/bild salen  (det blev många salar  xD)  ska snart ha mentorstid, om fem minuter faktiskt  ^^  20 över ett ska vi ha kör, jippie  :D  Chattar med Fabbi som sitter i andra delen av klassrummet  xD  idag började vi med musik och vi spelade gitarr  :)  Efter det var det matte, jobbade inte så mycket för att ett tal var dumt mot mig! Efter det var det NO och det var väl okej idag. men nu börjar vi!  Bye bye...

Ovido - Quiz & Flashcards